Контакты

Контакты колл-центра:

0980705711 Viber

+38 (063) 2185333 лайф

+38 (097) 2488222 киевстар

+38 (095) 3738111 мтс

Запчасти и крышки:

+38 (068) 790-77-00 киевстар Viber

+38 (093) 740-77-00 лайф

e-mail: sales@kolo-shop.com.ua

            sales@volle-shop.com.ua

 

Контакты сервисного центра VOLLE:

(067) 518-81-23 VIBER

0 800 50 78 70

EMAIL: CONTACT@VOLLE.COM.UA

 
ГАРАНТИЯ и СЕРВИС KOLO
 

  

АВТОРИЗИРОВАННЫЕ СЕРВИСНЫЕ ЦЕНТРЫ KOLO
КИЕВ: АЛЬТЕР-СЕРВИС INFO@ALTER-SERVICE.COM.UA ТЕЛ. +38 067 548 27 83
РЕГИОНЫ: АЛЬТЕР-СЕРВИС INFO@ALTER-SERVICE.COM.UA ТЕЛ: +38 066 974 73 17

 

ГАРАНТИЯ НА АКРИЛОВЫЕ ВАННЫ KOLO - 7 ЛЕТ.

Более детальная информация в гарантийном талоне.

 

ГАРАНТИЯ ДЛЯ КЕРАМИЧЕСКИХ ИЗДЕЛИЙ KOLO - 7 ЛЕТ. 

Гарантия распространяется на эмаль керамики.

Более детальная информация в гарантийном талоне.

 

ГАРАНТИЯ НА МЕБЕЛЬ KOLO - 2 ГОДА.

Производитель предоставляет 24-месячную гарантию, начиная со дня покупки, высокого качества и исправной работы мебели, а также гарантию на весь срок службы для креплений.

Более детальная информация в гарантийном талоне.

 

ГАРАНТИЯ НА КАБИНЫ KOLO - 2 ГОДА.

Более детальная информация в гарантийном талоне.

 

 

УМОВИ ОДЕРЖАННЯ ВІДПРАВЛЕННЯ НА ТОВ «НОВА ПОШТА»

 

1. Одержувач повинен надати представнику ТОВ «Нова пошта» номер експрес-накладної або номер мобільного телефону, на який надійшло СМС-повідомлення про прибуття відправлення.

2. Одержувач фізична особа або фізична особа-підприємець пред’являє представнику ТОВ «Нова пошта» документ, що підтверджує особу Одержувача, зазначеного в експрес-накладній.

3. Фізичній особі, не вказаній в експрес-накладній як Одержувач, і за відсутності замовленої додаткової послуги «Доставка особисто в руки» – надати представнику ТОВ «Нова пошта» номер експрес-накладної та відповідно оформлену довіреність і документ, який посвідчує особу згідно з довіреністю.

4. Сплатити залежно від форми розрахунку представнику ТОВ «Нова пошта» кошти за надані послуги.

5. У вiддiленнi ТОВ «Нова пошта» пiд час огляду вiдправлення, при виявленні пошкодження товару чи наявність товару не в повному обсязі, потрібно обов`язково скласти акт встановленого зразку ТОВ «Нова пошта» та повідомити відправника.

Товар не отримувати!

Звернення одержувачiв про наявнiсть пошкодження товару чи наявність товару не в повному обсязі пiсля отримання товару з вiддiлення ТОВ «Нова пошта» - не приймаються вiдправником.

Такi вiдправки вважаються виконаними в повному обсязi.

 

График работы магазина:

Оформление заказа самостоятельно через сайт - круглосуточно.

 

 

Товары привезенные ПОД ЗАКАЗ для конкретного клиента - ВОЗВРАТ возможет только в случае заводского брака и при отсутствии механических повреждений. 

 

 

OTRlZDEz