Контакты колл-центра:
0980705711 Viber
+38 (063) 2185333 лайф
+38 (097) 2488222 киевстар
+38 (095) 3738111 мтс
e-mail: sales@volle-shop.com.ua
sales@kolo-shop.com.ua
Контакты сервисного центра VOLLE:
(067) 518-81-23 VIBER
0 800 50 78 70
EMAIL: CONTACT@VOLLE.COM.UA
АВТОРИЗИРОВАННЫЕ СЕРВИСНЫЕ ЦЕНТРЫ KOLO
КИЕВ: АЛЬТЕР-СЕРВИС INFO@ALTER-SERVICE.COM.UA ТЕЛ. +38 067 548 27 83
РЕГИОНЫ: АЛЬТЕР-СЕРВИС INFO@ALTER-SERVICE.COM.UA ТЕЛ: +38 066 974 73 17
ГАРАНТИЯ НА АКРИЛОВЫЕ ВАННЫ KOLO - 7 ЛЕТ.
Более детальная информация в гарантийном талоне.
ГАРАНТИЯ ДЛЯ КЕРАМИЧЕСКИХ ИЗДЕЛИЙ KOLO - 7 ЛЕТ.
Гарантия распространяется на эмаль керамики.
Более детальная информация в гарантийном талоне.
ГАРАНТИЯ НА МЕБЕЛЬ KOLO - 2 ГОДА.
Производитель предоставляет 24-месячную гарантию, начиная со дня покупки, высокого качества и исправной работы мебели, а также гарантию на весь срок службы для креплений.
Более детальная информация в гарантийном талоне.
ГАРАНТИЯ НА КАБИНЫ KOLO - 2 ГОДА.
Более детальная информация в гарантийном талоне.
УМОВИ ОДЕРЖАННЯ ВІДПРАВЛЕННЯ НА ТОВ «НОВА ПОШТА»
1. Одержувач повинен надати представнику ТОВ «Нова пошта» номер експрес-накладної або номер мобільного телефону, на який надійшло СМС-повідомлення про прибуття відправлення.
2. Одержувач фізична особа або фізична особа-підприємець пред’являє представнику ТОВ «Нова пошта» документ, що підтверджує особу Одержувача, зазначеного в експрес-накладній.
3. Фізичній особі, не вказаній в експрес-накладній як Одержувач, і за відсутності замовленої додаткової послуги «Доставка особисто в руки» – надати представнику ТОВ «Нова пошта» номер експрес-накладної та відповідно оформлену довіреність і документ, який посвідчує особу згідно з довіреністю.
4. Сплатити залежно від форми розрахунку представнику ТОВ «Нова пошта» кошти за надані послуги.
5. У вiддiленнi ТОВ «Нова пошта» пiд час огляду вiдправлення, при виявленні пошкодження товару чи наявність товару не в повному обсязі, потрібно обов`язково скласти акт встановленого зразку ТОВ «Нова пошта» та повідомити відправника.
Товар не отримувати!
Звернення одержувачiв про наявнiсть пошкодження товару чи наявність товару не в повному обсязі пiсля отримання товару з вiддiлення ТОВ «Нова пошта» - не приймаються вiдправником.
Такi вiдправки вважаються виконаними в повному обсязi.
График работы магазина:
Оформление заказа самостоятельно через сайт - круглосуточно.
Товары привезенные ПОД ЗАКАЗ для конкретного клиента - ВОЗВРАТ возможет только в случае заводского брака и при отсутствии механических повреждений.