VOLLE

Larios   VIRGO   Aiva

LEON  Altea  Barco

Benita  AMADEUS  Libra

NEMO    DON GRANDES

Oliva   BLACK   Puerta

ORLANDO   Fiesta  TEO

Solar  IBERIA  Maro

DE LA NOCHE

SOLO

  

KOLO

MODO   Life!   TWINS

Nova Pro  TRAFFIC

FREJA Runa REKORD

Style  EGO  

LEHNEN  Solo  Idol

  

EGER



Контакти

Контакты колл-центра:

0980705711 Viber

+38 (063) 2185333 лайф

+38 (097) 2488222 киевстар

+38 (095) 3738111 мтс

e-mail: sales@volle-shop.com.ua

           sales@kolo-shop.com.ua

 

Контакты сервисного центра VOLLE:

(067) 518-81-23 VIBER

0 800 50 78 70

EMAIL: CONTACT@VOLLE.COM.UA

 
ГАРАНТИЯ и СЕРВИС KOLO
 

  

АВТОРИЗИРОВАННЫЕ СЕРВИСНЫЕ ЦЕНТРЫ KOLO
КИЕВ: АЛЬТЕР-СЕРВИС INFO@ALTER-SERVICE.COM.UA ТЕЛ. +38 067 548 27 83
РЕГИОНЫ: АЛЬТЕР-СЕРВИС INFO@ALTER-SERVICE.COM.UA ТЕЛ: +38 066 974 73 17

 

ГАРАНТИЯ НА АКРИЛОВЫЕ ВАННЫ KOLO - 7 ЛЕТ.

Более детальная информация в гарантийном талоне.

 

ГАРАНТИЯ ДЛЯ КЕРАМИЧЕСКИХ ИЗДЕЛИЙ KOLO - 7 ЛЕТ. 

Гарантия распространяется на эмаль керамики.

Более детальная информация в гарантийном талоне.

 

ГАРАНТИЯ НА МЕБЕЛЬ KOLO - 2 ГОДА.

Производитель предоставляет 24-месячную гарантию, начиная со дня покупки, высокого качества и исправной работы мебели, а также гарантию на весь срок службы для креплений.

Более детальная информация в гарантийном талоне.

 

ГАРАНТИЯ НА КАБИНЫ KOLO - 2 ГОДА.

Более детальная информация в гарантийном талоне.

 

 

УМОВИ ОДЕРЖАННЯ ВІДПРАВЛЕННЯ НА ТОВ «НОВА ПОШТА»

 

1. Одержувач повинен надати представнику ТОВ «Нова пошта» номер експрес-накладної або номер мобільного телефону, на який надійшло СМС-повідомлення про прибуття відправлення.

2. Одержувач фізична особа або фізична особа-підприємець пред’являє представнику ТОВ «Нова пошта» документ, що підтверджує особу Одержувача, зазначеного в експрес-накладній.

3. Фізичній особі, не вказаній в експрес-накладній як Одержувач, і за відсутності замовленої додаткової послуги «Доставка особисто в руки» – надати представнику ТОВ «Нова пошта» номер експрес-накладної та відповідно оформлену довіреність і документ, який посвідчує особу згідно з довіреністю.

4. Сплатити залежно від форми розрахунку представнику ТОВ «Нова пошта» кошти за надані послуги.

5. У вiддiленнi ТОВ «Нова пошта» пiд час огляду вiдправлення, при виявленні пошкодження товару чи наявність товару не в повному обсязі, потрібно обов`язково скласти акт встановленого зразку ТОВ «Нова пошта» та повідомити відправника.

Товар не отримувати!

Звернення одержувачiв про наявнiсть пошкодження товару чи наявність товару не в повному обсязі пiсля отримання товару з вiддiлення ТОВ «Нова пошта» - не приймаються вiдправником.

Такi вiдправки вважаються виконаними в повному обсязi.

 

График работы магазина:

Оформление заказа самостоятельно через сайт - круглосуточно.

 

 

Товары привезенные ПОД ЗАКАЗ для конкретного клиента - ВОЗВРАТ возможет только в случае заводского брака и при отсутствии механических повреждений. 

 

 

YmY0M