Контакти

Контакты колл-центра:

0980705711 Viber

+38 (063) 2185333 лайф

+38 (097) 2488222 киевстар

+38 (095) 3738111 мтс

e-mail: sales@volle-shop.com.ua

           sales@kolo-shop.com.ua

 

Контакты сервисного центра VOLLE:

(067) 518-81-23 VIBER

0 800 50 78 70

EMAIL: CONTACT@VOLLE.COM.UA

 

 

 

УМОВИ ОДЕРЖАННЯ ВІДПРАВЛЕННЯ НА ТОВ «НОВА ПОШТА»

 

1. Одержувач повинен надати представнику ТОВ «Нова пошта» номер експрес-накладної або номер мобільного телефону, на який надійшло СМС-повідомлення про прибуття відправлення.

2. Одержувач фізична особа або фізична особа-підприємець пред’являє представнику ТОВ «Нова пошта» документ, що підтверджує особу Одержувача, зазначеного в експрес-накладній.

3. Фізичній особі, не вказаній в експрес-накладній як Одержувач, і за відсутності замовленої додаткової послуги «Доставка особисто в руки» – надати представнику ТОВ «Нова пошта» номер експрес-накладної та відповідно оформлену довіреність і документ, який посвідчує особу згідно з довіреністю.

4. Сплатити залежно від форми розрахунку представнику ТОВ «Нова пошта» кошти за надані послуги.

5. У вiддiленнi ТОВ «Нова пошта» пiд час огляду вiдправлення, при виявленні пошкодження товару чи наявність товару не в повному обсязі, потрібно обов`язково скласти акт встановленого зразку ТОВ «Нова пошта» та повідомити відправника.

Товар не отримувати!

Звернення одержувачiв про наявнiсть пошкодження товару чи наявність товару не в повному обсязі пiсля отримання товару з вiддiлення ТОВ «Нова пошта» - не приймаються вiдправником.

Такi вiдправки вважаються виконаними в повному обсязi.

 

График работы магазина:

Оформление заказа самостоятельно через сайт - круглосуточно.

 

 

Товары привезенные ПОД ЗАКАЗ для конкретного клиента - ВОЗВРАТ возможет только в случае заводского брака и при отсутствии механических повреждений. 

 

 

MmYzNTQ2Ym